همه چیز درباره صندل مردانه

۲ بازديد

با آغاز فصل تابستان و فصل گرما دیگر پوشیدن کفش و کتانی به اندازه قبل مرسوم نیست. به دلیل گرمای بسیار زیاد در این فصل، خیلی از افراد ترجیح می دهند برای موقعیت های ساده از صندل ها استفاده کنند.

اگر شما هم قصد دارید که یک استایل با صندل مردانه زیبا داشته باشید، ادامه مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد انواع صندل ها و این که چگونه می توانید یک استایل زیبا با صندل داشته باشید توضیح داده ایم.

انواع صندل مردانه

  • انواع صندل مردانه از نظر جنس:

تمام صندل‌ های موجود در بازار از یک جنس ساخته نشده ‌اند بلکه از متریال‌های مختلفی جهت تولید آن‌ها استفاده شده است. از جمله بهترین و با کیفیت ‌ترین محصولات موجود در بازار صندل‌هایی هستند که از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند. آن‌ها دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و طبیعتاً قیمت بالایی هم دارند. علاوه بر آن‌ها صندل‌های پلاستیکی، چوبی و غیره را نیز می ‌توانید در میان مدل‌های موجود در بازار مشاهده نمایید.

  • از نظر طرح و مدل:

هم چنین انواع صندل مردانه از نظر طرح و رنگ ظاهری نیز با هم تفاوت دارند. آقایان شیک‌ پوش در هنگام انتخاب صندل به این خصوصیت توجه ویژه دارند. به عنوان مثال شما صندل‌های لا انگشتی مردانه را مشاهده می‌کنید که در میان جوانان پرطرفدار هستند. آن‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست، دارای بند کوچکی هستند که بین دو انگشت پا قرار می‌گیرد.

این صندل ها از جمله سبک‌ ترین مدل های صندل راحتی مردانه به شمار می‌آیند. مدل‌های بنددار، دسته دیگر از صندل‌ها هستند که در قسمت پشت دارای بند بوده و مانع حرکت پا در داخل صندل می‌شوند و از راحتی بیشتری برخوردارند و از این رو برای پیاده‌ روی طولانی مدت مناسب ‌تر هستند. نوع دیگر، صندل‌های اسپرت مردانه می‌باشند که از نظر ظاهری از جمله مدل‌های شیک به شمار می‌آیند و شما می‌ توانید آن‌ها را با استایل اسپرت خود ست کنید.

  • از نظر نوع زیره:

همه چیز در مورد صندل مردانه مناسب؛ اگر نوع زیره انواع صندل مردانه را ملاک دسته‌ بندی آن‌ها قرار دهیم می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم. دسته اول، صندل‌های دارای زیره تخت و بدون پاشنه که راه رفتن با آن‌ها بسیار راحت است و اگر در طول روز ساعت‌ها پیاده ‌روی می ‌کنید بهتر است به سراغ انتخاب این مدل‌ها بروید.

گروه دوم، صندل‌های پاشنه ‌دار هستند که دارای پاشنه‌ هایی در مدل‌های مختلف از جمله ضخیم یا نازک هستند. اگر جذابیت و زیبایی ظاهری، اولویت اول شما برای انتخاب صندل است این مدل‌ها گزینه خوبی برایتان محسوب می‌شوند.

استایل مناسب صندل مردانه

  • صندل با شلوار:

اگر هوا آفتابی نیست و یا این که می خواهید کمی ظاهر رسمی تری داشته باشید، می توانید از صندل و شلوار بلند استفاده کنید. برای ایجاد تعادل مناسب بین صندل و شلوار خود، می توانید از شلوار های جین کم رنگ و صندل چرم استفاده کنید.

به همراه این دو می توانید یک تی شرت ساده نیز بپوشید. برای استایل با صندل مردانه باید گفت که اگر فرد لاغری هستید، می توانید قوزک پا هایتان را نپوشانید. برای این کار لازم است که از شلوار های کوتاه استفاده کنید و یا شلوار های بلند خود را کمی تا کنید.

  • صندل های چرمی:

در بین تمامی صندل های موجود، زیبا ترین و پر کاربرد ترین آن ها، صندل های چرمی هستند. صندل های چرمی نیز مدل های بسیار زیادی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برای استایل با صندل مردانه خوب است بدانید که صندل های چرمی علاوه بر زیبایی، تنوع رنگ را نیز در اختیار شما می گذارند. هم چنین یکی از خوبی های صندل چرم مردانه این است که می توانید آن ها را هم با لباس های راحتی و غیر رسمی بپوشید و هم این که از آن ها همراه لباس های لوکس و اسپرت استفاده کنید.

  • در انتخاب رنگ دقت کنید:

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب استایل با صندل، رنگ ها هستند. همیشه رنگ هایی که انتخاب می کنید باید با هم هماهنگی داشته باشند تا زیبا به نظر برسند؛ به همین دلیل اگر مهارت زیادی در انتخاب رنگ برای استایل با صندل مردانه ندارید، سعی کنید که ریسک نکنید و به روش ساده تک رنگ پیش بروید.

تمام رنگ ها را یکی کنید تا مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید؛ اما اگر خیلی دوست دارید که استایل شما یک رنگ نباشد، می توانید از ترکیب های ساده استفاده کنید. برای مثال آبی و مشکی یک مکمل جذاب و کامل برای یکدیگر هستند که می توان از آن ها برای تیپ های غیر رسمی استفاده کرد.

نکات خرید صندل مردانه

قیمت در خرید صندل مردانه اولین فاکتور مهم محسوب می‌شود. عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت دوخت، طراحی زیبا و غیره بر روی قیمت این وسیله‌ی کاربردی اثرگذار هستند. شما عزیزان باید باتوجه به درآمد و علاقه‌ی خود اقدام به خرید صندل با کیفیتی نمایید.

زیبایی ظاهری هم در هنگام خرید صندل مردانه بسیار مهم است، چون بالاخره کفشی که به پا می‌کنید باید علاوه بر راحتی، زیبایی خاصی هم داشته باشد تا نظر طرف مقابل را به خود جلب کند.

از بین صندل‌های مردانه‌ ای که در بازار موجود هستند، جنس چرمی معمولا خواهان بیشتری دارد بسیار سبک و منعطف هستند.

به پاشنه‌ی صندل هم توجه نمایید، از خرید صندل‌های تخت و فاقد پاشنه بپرهیزید، چون با ستون فقرات شما فشار وارد می‌ شود. سعی کنید صندل را با جوراب بپوشید، تا پای شما در اثر ایجاد عرق، بوی بد نگیرد.

همانطور که می دانید صندل از جنس های مختلف چرم و پارچه ای در بازار موجود است . هر فرد بسته به نیاز و بودجه ای که دارد یکی از انواع مدل صندل مردانه را برای خود خریداری می کند . بنابراین مغازه داران موظفند متنوع ترین صندل ها را در مغازه موجود داشته باشند تا در صورت مراجعه هر نوع مشتری بتوانند نیاز وی را برطرف بسازند .

بسیار از فروشگاه هایی که قصد خرید عمده صندل ارزان را دارند به دنبال بهترین تولیدی و پخش برای تهیه عمده صندل می گردند و یا شاید به دنبال یک برند با کیفیت برای تهیه صندل باشند .

 

ویژگی های انواع صندل

همه چیز در مورد دمپایی و صندل طبی
یکی از مهم ترین ترین شاکله های فرهنگی ملت ها پوشاک است . در این مقاله سعی شده تا به معرفی و توضیح ویژگی های یک صندل طبی مناسب و استاندارد بپردازیم. بر اساس شواهد تاریخی، اولین نوع کفش مورد استفاده بشر از جنس برگ درختان و گیاهان و یا پوست جانواران و حیوانات بوده به طوری که آن را به دور پا می پیچیدند. پس از گذشت سالیان سال از ابداع کفش های انسان های اولیه، کفش صندل ظهور کرده که مخترع آن ناشناخته است. ویژگی کفش صندل طبی در مناطق گوناگون می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال در گذشته در نواحی گرمسیری از صندل هایی با برگ های بافته شده از نخل، علف و یا فیبرهای گیاهان استفاده می کردند که به انگشتان پا پیچیده می شد و یا در مناطق سردسیر جهت گرم نگه داشتن پاها، کفش صندل را از پوست حیوانات می ساختند .
اینکه صندل با سلیقه و ذائقه شخصی شما منطبق ست؟ آیا با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید؟ و آیا این صندل می توانند با توجه نحوه استفاده اش دوام بیاورد؟
صندل ها چه از دیدگاه مدل و چه از نظر نوع استفاده، یک انتخاب ایده آل برای خنک نگه داشتن پاها در ایام گرم و تابستانی هستند. با این وجود صندل ها از نظر کارایی تفاوت هایی با هم دارند. بعضی از آنها فقط ظاهر شیک و مد روز دارند و می توانند باعث بروز درد و خستگی در پاها شوند. صندل هایی به صورت غیر استاندارد طراحی شده اند، اغلب منجر به ایجاد تاول و احساس درد در پاها می شوند. بهترین نوع صندل طبی تلفیق مناسبی از طراحی زیبا با اجرای با کیفیت دارند و در نتیجه از طریق ساختار ایداه آل خود از پاها حفاظت می کنند. پس در صورتی که قصد خرید صندل طبی، راحت مجلسی و یا تابستانی دارید، توضیه ها و پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید :

دمپایی های طبی نه فقط برای تقویت قوس کف پا بلکه از طریق زیرسازی های قسمت پاشنه باعث تراز شدن کف پاها می شوند. که بدون لحاظ کردن این اصول دردها و التهاب های دردناکی در قسمت زیر پاها احساس می شود. پوشیدن دمپایی طبی به کاهش این درد کمک شایانی می کند. تعداد میانگین گام های انسان در طول روز 5 الی 12 هزار گام است. عدم استفاده از کفش طبی در این تعداد گام باعث بروز صدمات جبران ناپذیر می گردد..
دمپایی طبی جریان خون در بدن را بهبود می بخشد. اگر دچار درد عصب دیابتی هستید پوشیدن صندل طبی می تواند در بهبود شرایط شما مثمر ثمر باشد. در افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی صندل راحت و طبی قوس پا را مورد محافظت قرار می دهد. طبق تحقیقات صورت گرفته در زمینه نوروپاتی دیابتی ، نوروپاتی موجب کاهش گردش خون در پاها می شود.

انواع دمپایی و صندل طبی

دمپایی و صندل طبی مردانه
از آن جا که در روزهای گرم سال زمان قابل توجهی را در بیرون از خانه سپری می کنید، لازم است که هر مردی یک جفت صندل تابستانی برای خود در نظر بگیرد تا بتواند پاهای خود را از گرما در امان نگه دارد. برخی از مدل های صندل مردانه عبارتند از : صندل بندی، لاانگشتی و یا ترکیبی از آنها. کفش صندل زرپای با تولید انواع صندل طبی مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف انواع سلایق و ذائقه را در خصوص انتخاب کفش صندل تحت پوشش قرار می دهد.

دمپایی و صندل طبی زنانه
برای مردم مناطق گرمسیری داشتن کفش صندل جز ضروریات زندگی محسوب می شود. در صورتی که هم دنبال زیبایی کفش هستید و هم راحتی آن، یکی از صندل های طبی زنانه را انتخاب کنید. برای خانم ها علاوه بر راحتی، زیبایی ظاهری و مدل و طرح آن نیز حائز اهمیت است. صندل غیر استاندار باعث بروز انواع مشکلات در قسمت پا و کمر خانم ها می شود. صندل های طبی زرپای علاوه بر طراحی زیبا و چشم نواز، بر مبنای قوس کف پا و ویژگی های خاص پای خانم ها طراحی و تولید می شوند و این باعث می شود خانم ها علاوه بر لذت بردن از زیبایی ظاهری این صندل ها از بروز مشکلات جسمانی در قسمت پای خود پیشگیری کنند. ضمن این که پوشیدن کفش های پاشنه بلند جلوی نوک تیزی دارند، باعث ایجاد خار پاشنه در خانم ها می گردد.

دمپایی و صندل های دیابتی
این نوع از صندل ها مخصوص پاهای دیابتی و حساس افراد مبتلا به بیماری قند خون هستند. با توجه به زمانبر بودن بهبود شرایط پاهای فرد دیابتی و آسیب پذیری آن در برابر اصطکاک و گرما، استفاده از صندل های دیابتی به جای صندل های معمولی و یا طبی برای ارتقاء سطح راحتی و محافظت از پاها توصیه می گردد.

کفش صندل مناسب برای افراد مبتلا به صافی کف پا
اگر کف پای فردی صاف است باید از کفش های صندلی که قوس مناسب داشته و جذب کننده ضربه استفاده کند تا فشار وارده به پاها را به حداقل مقدار خود برساند. برای این منظور پدها و کفی های استفاده شده در کفش باید به گونه ای جاگذری شوند که مچ شما به سمت خارج چرخش پیدا نکند.

مناسب ترین دمپایی و صندل برای افراد دارای قوز شست پا
قوز شست پا عارضه ای دردناک است که با کاهش فشار در زیر انگشت شست، از میزان درد آن کاسته می شود. وجود قوس متناسب با کف پا در کفش صندل مخصوص، می تواند این امر را محقق نماید. صندل های طبی انتخابی مناسب برای پینه پا هستند چرا که یک لایه قوس حمایتی دارند.

بسیاری از فروشگاه هایی که قصد خرید عمده صندل را دارند به دنبال بهترین تولیدی و پخش برای تهیه عمده صندل می گردند و یا شاید به دنبال یک برند با کیفیت برای تهیه صندل باشند .

تولیدی صندل در قم معتبرترین عرضه کننده در حیطه تولید صندل است. تمام مغازه داران و فروشگاه های اینترنتی برای تامین کفش و صندل به دنبال یک مرکز معتبر و مطمئن هستند تا از این طریق صندل های با کیفیت و جنس خوب را در سایزهای گوناگون با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروش عمده صندل ، متریال اولیه را به صورت کلی تهیه می کند به همین دلیل قیمت عمده صندل در تولیدی بسیار ارزان تر از قیمت های بازار است. به عنوان مثال شما به عنوان یک فروشنده جزئی برای داشتن درآمد و سود بیشتر از کسب و کار باید متنوع ترین محصولات را با قیمت ارزان تهیه کنید. شما برای رسیدن به این هدف حتماً باید واسطه گران را حذف نمایید و به صورت مستقیم به تولیدی صندل مراجعه کنید.

امروزه تولیدی های مختلف برای برقراری ارتباط با مشتریان سایت اینترنتی یا کانال تلگرام راه اندازی کرده اند . در این

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.